Przejdź do treści

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Przejdź do treści strony: Alt + 2
  • Mapa Witryny: Alt + 3
  • Wyszukiwarka: Alt + W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

Twoja sugestia

Masz pomysł jak usprawnić naszą witrynę lub chcesz zgłosić problem? Skorzystaj z poniższego formularza!
Powiatowy Urząd Pracy w Żorach

Powiatowy Urząd Pracy
w Żorach

ul. Osińska 48,
44-240 Żory

tel. 32 434 20 14 , fax. 32 434 27 90
e-mail:

zobacz dojazd
Miasto Żory - herb

Kalendarium

przejdź do kolejnego miesiąca przejdź do kolejnego miesiąca
PnWtŚrCzPtSbN
1234
56
7
891011
12131415161718
19202122232425
262728
29
30
Kalendarium

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne oferty pracy, dodaj swój adres e-mail

QojDd34UMWP-o30VbIsdBDq5s1K1h2hD-AnGJVtCL4A_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

9PegZx2tr5wBPQIZDlGudFBloWwxFhBmIx4Ttx32E6s_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

DVq_f_WuJYNUjp28qbJjeU03vBeVeLFCNQ0nzRAEGaM_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

kpjT55FE5m8q_4ICUdYAB7XyPa-kaHM2eSd2t_MzNOc_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

Informacja w sprawie załatwiania spraw w PUP

(2020-06-01)

Na podstawie § 12 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Żorach informuje, wszelkie osobiste wizyty w urzędzie należy ograniczyć do niezbędnego minimum. W sytuacjach wymagających konieczności osobistego stawienia się w urzędzie interesanci mogą być przyjmowani tylko i wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu wizyty z pracownikiem danej komórki organizacyjnej urzędu. W pozostałych sytuacjach kontakt interesantów z pracownikami urzędu następuje telefonicznie lub elektronicznie.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-13.00 i 14.00 - 15.00 pod następującymi numerami telefonów 324342790 lub 324342004

  • Sekretariat: wew. 200

  • Rejestracja wew. 250

  • Dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej, refundacje kosztów doposażenia stanowiska pracy wew. 267

  • Prace refundowane (staże, prace interwencyjne itp.) wew. 258

  • Szkolenia, KFS wew. 280

  • Sprawy dot. rozliczeń i refundacji wew. 260

  • Sprawy dot. uzyskania zaświadczeń i terminów stawiennictwa wew.252, 257, 268

  • Oferty pracy wew. 261

  • Zatrudnianie cudzoziemców wew. 254

  • Projekty, programy wew. 266

  • Tarcza antykryzysowa: pożyczki dla mikroprzedsiębiorców wew. 266, 267

  • Tarcza antykryzysowa: dofinansowania dla samozatrudnionych, dofinansowania do wynagrodzeń wew. 258

Przy wejściu do budynku znajduje się także skrzynka podawcza do której można składać dokumenty (bez potwierdzenia odbioru), informacje lub prośby o kontakt, jeśli nie posiadają Państwo możliwości kontaktu telefonicznego lub elektronicznego.

Zachęcamy do korzystania z dostępnych usług elektronicznych bez wychodzenia z domu poprzez portal www.praca.gov.pl lub poprzez naszą stronę internetową http://www.pup.zory.pl/uslugi_elektroniczne/e-formularze.html

Rejestracja jest możliwa za pośrednictwem portalu www.praca.gov.pl Poradnik jak to zrobić znajdziesz w:

załączniku pt. Rejestracja elektroniczna krok po kroku (na końcu wiadomości)

https://www.youtube.com/watch?v=W4lpTrcH1f4&t  

https://www.youtube.com/watch?v=sr7SoU2fLwY

Możliwe jest także złożenie wypełnonego wniosku o rejestrację w formie papierowej do skrzynki podawczej.

Osoby bezrobotne, które mają wyznaczony termin w celu potwierdzenia gotowości do podjęcia pracy proszone są o kontakt telefoniczny lub mailowy ze swoim doradcą klienta w celu ustalenia kolejnego terminu kontaktu.

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 8 ]
ikona PDF informacja - rejestracja.pdf 17-03-20 13:10 437.65KB pobierz
ikona PDF oswiadczenie uz. dzieci.pdf 17-03-20 13:08 172.45KB pobierz
ikona PDF Oświadczenie poszukujący pracy.pdf 17-03-20 13:08 522.38KB pobierz
ikona PDF oświadczenie uz.pdf 17-03-20 13:09 413.41KB pobierz
ikona PDF Oświadczenie zawieszenie DG.pdf 17-03-20 13:09 523.52KB pobierz
ikona PDF Rejestracja elektroniczna krok po kroku 19-03-20 10:34 1.36MB pobierz
ikona PDF wniosek o rejestrację 2020.pdf 17-03-20 13:10 588.38KB pobierz
ikona PDF wniosek zaświadczenie.pdf 19-03-20 10:34 411.93KB pobierz
Drukuj Zapisz jako pdf Odwiedziny: 1185664
  • h7HDNJQtqT_yCnMx8DJ7sJCPy3x7tMU_n0aOjJCaaInRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • gkNob67ERUr0kv7GfzqhXnWALis3nOqVyJefr-ybh87RUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • xlEOzNhASFtbUhaaJhDXjtwuMhKdL3_I4kokFFiLLTjRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • iH54bHjgdc1zlbAHBXsmDm_iVk1ADWBhb2yy6Dh0FwPRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • 7gN1aB-V7gp8wphZxga_XeYarCQb4Tm3RJKEPpSpVEbRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • hMDPTlgsqW0BzneCqKJ2bB-_tSddsLbg67O1RSRDc97RUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • 813h5qNYajqQzfI6fgRjRJzp1j6MH_Wh6PVH7DWe2s3RUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • 2H6gG49UWG0RDhyWNnNlM5kfoIYuTRIicaHkfQLGoWDRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • K5WJUE7yXv3V_ma10b3Ztp0KnTwJdGLAR9R2q7HSv6XRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • zDt_fr-t6R2yUnuQUK3WARDh2n6eJ1sqT4mN6A0BcKg_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • sze5LOWDFVb24vEm4rkEc5HGqwkPm4PXlYJsbi4_R-8_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • hYYvPKMGiplBQPlDxdVJn14O3oWVoAl59UVVAZUY9k0_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • jLZ7QXhSA_FnDYQcRibRxsv0mfl6KncviE94XNL-4nA_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • tM3MywC-U689alwUq5fJk-AiRX98Sij4giKdQGc_6L4_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • TK8-y04v6OhujO-Hvy5WlgcMIlXHmmrqf0-Jr4b6Xno_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • c3Gwtni8YBjrCKC5cGOwxcLxV1aAcnEaOVrTtw_A530_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • zUchj7tgYEsCpL55LGaf_UMh7Y5-Wl6zf3V4vHNcC4g_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • H_ZqNpzWLH2KcYCF7dXowulC-S9hgHwUx1DXkhLee4Q_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • XodJR5PLZBQ-AqwrTpnBKg-prZ9MOJBCoj0mUW-PnHM_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • _1iwQltljJiEOBWEqrqNhV7vU5TBjTA1Yys1wv-NylM_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

Projektowanie stron: IntraCOM.pl