Przejdź do treści

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Przejdź do treści strony: Alt + 2
  • Mapa Witryny: Alt + 3
  • Wyszukiwarka: Alt + W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

Twoja sugestia

Masz pomysł jak usprawnić naszą witrynę lub chcesz zgłosić problem? Skorzystaj z poniższego formularza!
Powiatowy Urząd Pracy w Żorach

Powiatowy Urząd Pracy
w Żorach

ul. Osińska 48,
44-240 Żory

tel. 32 434 20 14 , fax. 32 434 27 90
e-mail:

zobacz dojazd
Miasto Żory - herb

Kalendarium

przejdź do kolejnego miesiąca przejdź do kolejnego miesiąca
PnWtŚrCzPtSbN
1234
56
7
891011
12131415161718
19202122232425
262728
29
30
Kalendarium

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne oferty pracy, dodaj swój adres e-mail

QojDd34UMWP-o30VbIsdBDq5s1K1h2hD-AnGJVtCL4A_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

9PegZx2tr5wBPQIZDlGudFBloWwxFhBmIx4Ttx32E6s_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

DVq_f_WuJYNUjp28qbJjeU03vBeVeLFCNQ0nzRAEGaM_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

kpjT55FE5m8q_4ICUdYAB7XyPa-kaHM2eSd2t_MzNOc_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

Ograniczenia w pracy urzędu

(2020-11-02)

Z uwagi na rosnącą liczbę zachorowań na wirus SARS-CoV-2 wywołującego chorobę COVID-19, zgodnie z wytycznymi Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 października w sprawie zalecenia pracownikom administracji publicznej pracy zdalnej, Powiatowy Urząd Pracy w Żorach wprowadza w okresie od 3 listopada do 4 grudnia br. następujące ograniczenia:

Wszelkie osobiste wizyty interesantów w urzędzie ograniczone zostają do niezbędnego minimum.

W sytuacjach wymagających konieczności osobistego stawienia się w urzędzie interesanci będą przyjmowani w godzinach 7.30-13.00 tylko i wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu wizyty z pracownikiem danej komórki organizacyjnej urzędu.

Kontakt interesantów z pracownikami urzędu następuje telefonicznie lub elektronicznie.

sekretariat@pup.zory.pl

https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/sprawy-ogolne/ogolne-sprawy-urzedowe-2/pismo-ogolne-do-podmiotu-publicznego

faks 32-43-42-790 wew. 264

Kontakt telefoniczny możliwy jest pod numerami telefonów:

32-43-42-790

32-43-42-004

Sekretariat: wew. 200

Rejestracja wew. 250

Dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej, refundacje kosztów doposażenia stanowiska pracy wew. 267

Prace refundowane (staże, prace interwencyjne itp.) wew. 258

Szkolenia, KFS wew. 280

Sprawy dot. rozliczeń i refundacji wew. 260

Sprawy dot. uzyskania zaświadczeń i terminów stawiennictwa wew.252, 257, 268

Oferty pracy wew. 261

Zatrudnianie cudzoziemców wew. 254

Projekty, programy wew. 266

Tarcza antykryzysowa: pożyczki dla mikroprzedsiębiorców wew. 266, 267

Tarcza antykryzysowa: dofinansowania dla samozatrudnionych, dofinansowania do wynagrodzeń wew. 258

 

Przy wejściu do budynku znajduje się także skrzynka podawcza do której w godz. 7.00-15.00 można składać dokumenty (bez potwierdzenia odbioru), informacje lub prośby o kontakt, jeśli nie posiadają Państwo możliwości kontaktu telefonicznego lub elektronicznego.

Zachęcamy do korzystania z dostępnych usług elektronicznych bez wychodzenia z domu poprzez portal www.praca.gov.pl lub poprzez naszą stronę internetową http://www.pup.zory.pl/uslugi_elektroniczne/e-formularze.html

Rejestracja jest możliwa za pośrednictwem portalu www.praca.gov.pl

Poradnik jak to zrobić znajdziesz na naszej stronie internetowej http://www.pup.zory.pl/formy_aktywizacji/aktualnosci_komunikaty_ogloszenia/idn:892.html

Możliwe jest także złożenie wypełnionego wniosku o rejestrację w formie papierowej do skrzynki podawczej. Formularz wniosku dostępny jest przy skrzynce podawczej oraz na stronie internetowej PUP.

Osoby, które mają wyznaczony termin w celu potwierdzenia gotowości do podjęcia pracy w okresie od 3 do 13 listopada br. zostaną poinformowane telefonicznie lub mailowo o innym terminie wizyty.

 

Drukuj Zapisz jako pdf Odwiedziny: 1506820
  • h7HDNJQtqT_yCnMx8DJ7sJCPy3x7tMU_n0aOjJCaaInRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • gkNob67ERUr0kv7GfzqhXnWALis3nOqVyJefr-ybh87RUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • xlEOzNhASFtbUhaaJhDXjtwuMhKdL3_I4kokFFiLLTjRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • iH54bHjgdc1zlbAHBXsmDm_iVk1ADWBhb2yy6Dh0FwPRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • 7gN1aB-V7gp8wphZxga_XeYarCQb4Tm3RJKEPpSpVEbRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • hMDPTlgsqW0BzneCqKJ2bB-_tSddsLbg67O1RSRDc97RUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • 813h5qNYajqQzfI6fgRjRJzp1j6MH_Wh6PVH7DWe2s3RUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • 2H6gG49UWG0RDhyWNnNlM5kfoIYuTRIicaHkfQLGoWDRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • K5WJUE7yXv3V_ma10b3Ztp0KnTwJdGLAR9R2q7HSv6XRUB4iJhRKz6p9xAQl6Jq-fdSG3d_4EmxoBVCaI8fgIg

  • zDt_fr-t6R2yUnuQUK3WARDh2n6eJ1sqT4mN6A0BcKg_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • sze5LOWDFVb24vEm4rkEc5HGqwkPm4PXlYJsbi4_R-8_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • hYYvPKMGiplBQPlDxdVJn14O3oWVoAl59UVVAZUY9k0_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • jLZ7QXhSA_FnDYQcRibRxsv0mfl6KncviE94XNL-4nA_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • tM3MywC-U689alwUq5fJk-AiRX98Sij4giKdQGc_6L4_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • TK8-y04v6OhujO-Hvy5WlgcMIlXHmmrqf0-Jr4b6Xno_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • c3Gwtni8YBjrCKC5cGOwxcLxV1aAcnEaOVrTtw_A530_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • zUchj7tgYEsCpL55LGaf_UMh7Y5-Wl6zf3V4vHNcC4g_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • H_ZqNpzWLH2KcYCF7dXowulC-S9hgHwUx1DXkhLee4Q_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • XodJR5PLZBQ-AqwrTpnBKg-prZ9MOJBCoj0mUW-PnHM_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

  • _1iwQltljJiEOBWEqrqNhV7vU5TBjTA1Yys1wv-NylM_EQjyyMlfptHgGL2_kAxbrTKoApB3z1I5DcKO8yo8Wg

Projektowanie stron: IntraCOM.pl