Przejdź do treści

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Przejdź do treści strony: Alt + 2
  • Mapa Witryny: Alt + 3
  • Wyszukiwarka: Alt + W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

Twoja sugestia

Masz pomysł jak usprawnić naszą witrynę lub chcesz zgłosić problem? Skorzystaj z poniższego formularza!
Powiatowy Urząd Pracy w Żorach

Powiatowy Urząd Pracy
w Żorach

ul. Osińska 48,
44-240 Żory

tel. 32 434 20 14 , fax. 32 434 27 90
e-mail:

zobacz dojazd
Miasto Żory - herb
Strona główna » formy wsparcia » Nabór wniosków dla prowadzących sklepiki szkolne

Kalendarium

przejdź do kolejnego miesiąca przejdź do kolejnego miesiąca
PnWtŚrCzPtSbN
1234
56
7
891011
12131415161718
19202122232425
262728
29
30
Kalendarium

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne oferty pracy, dodaj swój adres e-mail

9evHkbevApXyQMw81__On2FbT1q3mmYDxVLG1Eko4akvntFfrGi3SaF1_PcWIyREvO8EU6RBQvadI5ZuGWclDzItI64onsDWv1CwBugvRJfbZTvwPtbKec4VGaHYrdOY

qfLJ6PD3F7_Hcy0ucLa96vYaAzXi3sbm4WRV_uNOfDcvntFfrGi3SaF1_PcWIyREvO8EU6RBQvadI5ZuGWclDzItI64onsDWv1CwBugvRJfbZTvwPtbKec4VGaHYrdOY

PcXwjTxI82_YYGz-7kLaQawS5a3oo1eVDJ8s1zbbvIgvntFfrGi3SaF1_PcWIyREvO8EU6RBQvadI5ZuGWclDzItI64onsDWv1CwBugvRJfbZTvwPtbKec4VGaHYrdOY

qTOYQIpGipkQBljRtn2zbBk3i-pT3YuMTOlnbYC7S4QvntFfrGi3SaF1_PcWIyREvO8EU6RBQvadI5ZuGWclDzItI64onsDWv1CwBugvRJfbZTvwPtbKec4VGaHYrdOY

Nabór wniosków dla prowadzących sklepiki szkolne

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Żorach ogłasza nabór wniosków na dotację dla mikroprzedsiębiorców i małych przedsiębiorców prowadzących sklepiki szkolne

Termin naboru: od 23.07.2021r. do 30.09.2021 r.
(wnioski złożone poza terminem naboru nie będą rozpatrywane)

Dotacja może być udzielona do wysokości 5000 zł. Dotację będą mogli otrzymać przedsiębiorcy, którzy na dzień 30 września 2020 r. prowadzili działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży środków spożywczych, papierniczych i piśmienniczych na rzecz uczniów, słuchaczy lub wychowanków na terenie jednostek systemu oświaty, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, oznaczoną według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) 2007, jako rodzaj przeważającej działalności, w jednym z dwóch kodów:

 

  • 47.11.Z Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, albo
  • 47.19.Z Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach;

nie mieli zawieszonej działalności gospodarczej na dzień 30 września 2020 r. i których przychód z działalności                         w rozumieniu przepisów podatkowych był niższy co najmniej o 40% w miesiącu wskazanym we wniosku                                   w stosunku do przychodu uzyskanego we wrześniu 2019 r. lub we wrześniu 2020 r.

We wniosku przedsiębiorca może wskazać jeden z następujących miesięcy, w którym nastąpił spadek przychodów: listopad 2020 r., grudzień 2020 r., styczeń 2021 r., luty 2021 r. albo marzec 2021 r. Jeśli przedsiębiorca wskazał określony miesiąc w złożonym wcześniej wniosku, nie może wskazać tego samego miesiąca w kolejnym wniosku. Natomiast miesiąc, do którego przedsiębiorca porównuje spadek przychodów (wrzesień 2019 r. lub wrzesień 2020 r.) może być wskazany w więcej niż jednym wniosku.

Zatem, przedsiębiorca może złożyć maksymalnie 5 wniosków o dotację w wybranym przez siebie terminie, ale nie później niż do 30 września 2021 r. (np. może złożyć wszystkie wnioski w jednym dniu).

 

 Uwaga!

PRZED ZŁOŻENIEM WNIOSKU KONIECZNIE NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z ZASADAMI UDZIELANIA DOTACJI DLA MIKROPRZEDSIĘBIORCÓW I MAŁYCH PRZEDSIĘBIORCÓW PROWADZĄCYCH SKLEPIKI SZKOLNE

Wnioski należy składać  wyłącznie w formie elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pllink otworzy się w nowym oknie (zakładka Tarcza Antykryzysowa)  w postaci elektronicznego formularza wniosków  po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.

https://psz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15zze4a-sklepiki

Wnioski złożone bez wymaganego podpisu nie będą podlegały procedurze rozpatrzenia. Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię platformy praca.gov.pl,  niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.   

W związku z wejściem w życie w dn. 23.07.2021 r. przepisów  art. 15zze4a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842, z późn. zm.), informujemy, że w tym dniu od godz. 00:00 w systemie praca.gov.pl uruchomiony zostanie elektroniczny formularz wniosku. 

 

Osoby do kontaktu:
 Monika Wołoszczak              tel. 32 4342790 wew. 266

 Joanna Staszczyk                   tel. 32 4342790 wew. 267

Utworzono: 2021-07-22 10:56 | Redagował: Grażyna Bartecka 2021-07-23 08:35
Drukuj Zapisz jako pdf Odwiedziny: 295
  • GGFpqhjYC-uzaj5eWCFZU5Lr_t63IHQKgTHWfxWiyrn1KjgtxMgczsYEuVMwWdpmitan4uUNJUA2CPyFFUxrfBCxnqg35CIQSCs2A3za8BLmw4257QWTJzMSFcXsVLqY

  • 2bL_QZgMJBKOVSRFngzeDCvJ2j0rl-5cMtLir3CZ2LD1KjgtxMgczsYEuVMwWdpmitan4uUNJUA2CPyFFUxrfBCxnqg35CIQSCs2A3za8BLmw4257QWTJzMSFcXsVLqY

  • iFjhOn5rNlyfPufbkqwEOqss9WVKjYs-vVFylqBw8ab1KjgtxMgczsYEuVMwWdpmitan4uUNJUA2CPyFFUxrfBCxnqg35CIQSCs2A3za8BLmw4257QWTJzMSFcXsVLqY

  • -Oo1RxRrLLzi6AdL7CD1gGpGU_VBkciVeou4clpjU4D1KjgtxMgczsYEuVMwWdpmitan4uUNJUA2CPyFFUxrfBCxnqg35CIQSCs2A3za8BLmw4257QWTJzMSFcXsVLqY

  • 8vfScMQNqkQzXyMZdYm9vnnIDNlxO5AkQjak9XiAYV71KjgtxMgczsYEuVMwWdpmitan4uUNJUA2CPyFFUxrfBCxnqg35CIQSCs2A3za8BLmw4257QWTJzMSFcXsVLqY

  • zpKxKg2S53fkNqmbtRMJV_3RUfYy5D8lU_VLW_duMKX1KjgtxMgczsYEuVMwWdpmitan4uUNJUA2CPyFFUxrfBCxnqg35CIQSCs2A3za8BLmw4257QWTJzMSFcXsVLqY

  • RfWz99OLUTR-2ySByACWGMjXhjbnj5cr2qLxeXbJEhf1KjgtxMgczsYEuVMwWdpmitan4uUNJUA2CPyFFUxrfBCxnqg35CIQSCs2A3za8BLmw4257QWTJzMSFcXsVLqY

  • IkctTKDgF8OdmicWvqIH6TX_TBU1bnDU09DhHuyUNcH1KjgtxMgczsYEuVMwWdpmitan4uUNJUA2CPyFFUxrfBCxnqg35CIQSCs2A3za8BLmw4257QWTJzMSFcXsVLqY

  • XW8o_Gpw5x59UUeuIupzCRkbC-FCSsJaZl8XhHf8tjH1KjgtxMgczsYEuVMwWdpmitan4uUNJUA2CPyFFUxrfBCxnqg35CIQSCs2A3za8BLmw4257QWTJzMSFcXsVLqY

  • apEEzK-bIXvQQAtMQwXn_HrwhoeeT_hr7Be99TGvFKAvntFfrGi3SaF1_PcWIyREvO8EU6RBQvadI5ZuGWclDzItI64onsDWv1CwBugvRJfbZTvwPtbKec4VGaHYrdOY

  • E0VMBjVg_l2NdmZMhG0wbvzMKOOr-ytl8GqtxLLJWUUvntFfrGi3SaF1_PcWIyREvO8EU6RBQvadI5ZuGWclDzItI64onsDWv1CwBugvRJfbZTvwPtbKec4VGaHYrdOY

  • 5Sgqar5bO_pmJCkSBkPereU936OF7cL4zjpWhiUDYbsvntFfrGi3SaF1_PcWIyREvO8EU6RBQvadI5ZuGWclDzItI64onsDWv1CwBugvRJfbZTvwPtbKec4VGaHYrdOY

  • Tx-rSmSIqbKK-NBIEmVD_Y8g64sJXoAbepjeE9APJBQvntFfrGi3SaF1_PcWIyREvO8EU6RBQvadI5ZuGWclDzItI64onsDWv1CwBugvRJfbZTvwPtbKec4VGaHYrdOY

  • 9V1c71aLS3dLBgcOAwUqi3V_hC_W9q2Efyyp6pfJGHAvntFfrGi3SaF1_PcWIyREvO8EU6RBQvadI5ZuGWclDzItI64onsDWv1CwBugvRJfbZTvwPtbKec4VGaHYrdOY

  • 8gUSDOpDg4YAlmpZ2c0DRQ_xZ9RPzOJSThnI_YrzcqgvntFfrGi3SaF1_PcWIyREvO8EU6RBQvadI5ZuGWclDzItI64onsDWv1CwBugvRJfbZTvwPtbKec4VGaHYrdOY

  • rg4qjFjTwYjAsRcKGwyIE-Obptjv6lIUnQFBJ80xQTsvntFfrGi3SaF1_PcWIyREvO8EU6RBQvadI5ZuGWclDzItI64onsDWv1CwBugvRJfbZTvwPtbKec4VGaHYrdOY

  • vw_IGryWwnNQSIEcmLMqhAnrVEWycxO_tkHYYsviR5wvntFfrGi3SaF1_PcWIyREvO8EU6RBQvadI5ZuGWclDzItI64onsDWv1CwBugvRJfbZTvwPtbKec4VGaHYrdOY

  • Jl8SUhRUhzqu9Lbzz2xfKdkdW8xYSAZYUWnpBQcYBvIvntFfrGi3SaF1_PcWIyREvO8EU6RBQvadI5ZuGWclDzItI64onsDWv1CwBugvRJfbZTvwPtbKec4VGaHYrdOY

  • gnTM61PzsPx8V5ZcDohx1F5d22QRnM0DQ3WepS0zz4IvntFfrGi3SaF1_PcWIyREvO8EU6RBQvadI5ZuGWclDzItI64onsDWv1CwBugvRJfbZTvwPtbKec4VGaHYrdOY

  • swfzDbPItjPMQtVcG9C2kOjfL7xIE7Gjc9WX2iaL6LYvntFfrGi3SaF1_PcWIyREvO8EU6RBQvadI5ZuGWclDzItI64onsDWv1CwBugvRJfbZTvwPtbKec4VGaHYrdOY

Projektowanie stron: IntraCOM.pl