wykształcenie średnie, obsługa komputera
STAŻ REALIZOWANY W RAMACH PROJEKTU: RPO WSL
Wymagane dokumenty
W celu otrzymania skierowania należy skontaktować się ze swoim doradcą klienta:
- pok. 2 - obsługa klientów na literę A, B, C, Ć, D, E, F, Ł, Ż, Ź
- pok. 3 – obsługa klientów na literę I, J, K, L
- pok. 6 - obsługa klientów na literę G, H, M, N, O
- pok. 7 - obsługa klientów na literę P, R, U, W, Z
- pok. 8 - obsługa klientów na literę S, Ś, T
OGÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW
Zakres obowiązków
- Dział Wsparcia i Obsługi Bezpośredniej: kontrola formalna i merytoryczna informacji i deklaracji podatkowych, obsługa punktu informacyjnego, obsługa korespondencji, wprowadzanie danych do systemu
- Referat Rachunkowości: księgowanie, sprawdzanie zgodności wykazów z dołączonymi dokumentami źródłowymi, przygotowanie postanowień oraz upomnień do wysyłki, archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie do systemu
- Referat Spraw Wierzycielskich: kontrola formalna i merytoryczna dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, archiwizacja dokumentów, prowadzenie czynności w ramach tzw. miękkiej egzekucji
KONTAKT
Nazwa pracodawcy
Oferta zamknięta. Dane pracodawcy dostępne w urzędzie.